small suprise,but it very meaningful....

W901i sony ericsson

assalamualaikum...siapa yang tak suka suprise kn?termasuklah saya...pada 13 april lalu abang muadz telah menghadiahi aku sebuah alat komunikasi(amboi!skemanya ayat)....iaitu sebuah telefon bimbit jenama sony ericsson..W901i...thank u so much abag muadz...apa2 pn aku mengucapkan setinggi-tinggi kesyukuran kerana Allah telah memberi aku rezeki ini....alhamdulillah..abg muadz kata ni hadiah PMR..dalam hati berkata"bukan ke PMR aku dah abis lama"....untuk tidak banyak songel aku pn senyap je....kalau macam tu hadiah SPM bila pula...heheheh...amboi demand betul!!
apa-apa pun kita haruslah sentiasa bersyukur dengan segala nikmat yang diberi walaupun kecil...^_^

Comments

azrijohan said…
woww,PMR mcm ni..SPM nnt ape ek dpt?hehheee..
cngrats..


yam,aq cdgkan komen ni x yah verification word lahh..kau try seting balik komen
mar_yam said…
amboi azri..ko ni mmg tol2 blogger r...cpt tol komen ea....takdela...ni semua Allah yg kasik...spm tak ksik kot..heheheh....sbb parent aku da ksik...tq azri....

psl komen ko yg bwh ni...mcm mne ye..ko ley tlg aku....aku tak terer sgt bab2 ni...^_^..tq azri
Nurul Nadiah said…
salam yam.. congratez hehe~~ bestnye, alhamdulillah.. doakn wa ya dpt jgak.. hehe.. amin, insyaAllah.. hp kami da sakit skit.. hehehe...=)
mar_yam said…
salam wa ya....heehhehe..malula sbnrye...alhamdulillah....IAllah...ape sakit?ksian dia...hhehehe..korg mst dpt yg lg canggih...>_<
azrijohan said…
yeahhhh...betul dah.good~
mar_yam said…
tq azri...tq byk..byk..byk...hehehehe
Nurul Nadiah said…
hehe, sakit tenat, kjap ok kjap x.. ok, insyaAllah jumpa nnti.. salam=)

Popular posts from this blog

hari guru yg ceria...

APA YANG BEST RAMADHAN KAT EGYPT NI?

SANAH HELWA YA UMMI~