rahsiaku..heheheh

haaaaaaa....anak siapa la tu goreng ikan pakai helmet dan glove..hehehehe..kantoi sudah!inilah ragamku setiap kali menggoreng ikan...ea jangan salah sangka ok..siapa pernah goreng ikan tahulah betapa bahayanya tanpa ciri-ciri keselamatan seperti ini...heheheh..sebab ikan itu basah dan disalut dengan garam...jadi apabila dimasukkan ke dalam minyak yang panas..jadi minyak yang panas itu akan meletup-letup..di mana jarak minyak tersebut melompat sehingga ke muka..ish,tersangat bahaya jika kita tak menghalangnya daripada awal..jaga muka sebenarnya~..heheheh

Comments

amir_asyraf said…
alahai....susah arr kalu dapat bini cam ko..huhuhu...sbb tu laa sampai sekarang aku kurang minat nak menggoreng ikan..hihihi
HambaPencipta said…
wahaha...yam lwk gile nih...tapi okla...drpd aq..xpena kuang3x..
HambaPencipta said…
xpe2...lame2 biasela....ntah2 nnti bleh men celup2..lg...hihi
bintufadeen said…
amboi yam.sampai helmet,glove bagai.macam nak pegi buat rumah je.hehe..kalau k.tim pakai perisai tutup periuk je..kira brani sket la kan..keh2^^
azrijohan said…
wooo....nape time De' Vios x pakai helmet.hehe:D
mar_yam said…
nazeem...hehehe...tau takpe..skali skale je...ehehhe..lme2 biase la tu...heheheh...dak laki mmg tak penah msk ke?,,heheh
mar_yam said…
mirul...ko ni sme mcm mak aku..ssh klu dpt bini mcm ni...takpala..janji aku msk kn..hehehe
mar_yam said…
kak tim...waaa..malu plak...heheheh..tula psl..mcm nk g racing pn de..takut la kak tim..minyak dia lompat2....nnt kena mke .abis mke...ceceh..heheheh..pki tutup periuk pn lbh kurng gak le...heheheh
mar_yam said…
azri..ala devios dlu dpn org rmi..mlula..lg pn bkn goreng ikan..goreng nugget..kentang..kopok lekor...ko igt tak..dulukn syuk yg selalu goreng tok de'vios...heheheh
Farhah Nabilah said…
yam..sory la..aq ingt apebende la kn...tergelak aq..ingat dulu ko maen2 jew cakap ko goreng ikan kenen pakai helmet bagai..huhu~tak pew lps niy ko boleh goreng ikan tu dkt2 sket..huhu~
amir_asyraf said…
yam:aq ngan mak ko ni sekepale arr..hahahaha
mar_yam said…
mirul....bole tahan la...hehehe
mar_yam said…
eila..huh...hahahaha..aku yg lawak tgk ko..takdela...tu betul2 tau..heheh..ak ni penakut tapi rajin..heheheh..perasan..heheh
oop lupa nk ckp..ni kak una tau, just pinjam mydear nye blog..huhuhu
tau pun susah nk goreng ikan...sbb tu lah wanita yg memasak didapur cium bahu syurga...besar pengorbanan perempuan, perempuan senang nk msuk syurga n senang juga nk ke neraka...so pilih lah nk yang mana????^_^
mar_yam said…
ohohoh..ur dear ye...ok2...baik lah kak una trimas atas nasihat..heheh..IAllah..mestilah nak syurga...sme2 tempah tiket ke syurga
Nurul Nadiah said…
wah.. stylo la yam.. hihi~~
NIK&UNA:amboi yam....hehee...pkai helmet mcm nk bwk motor..pkai sarung tangan mcm nk luncur salji....tp yg pliknye tgh goreng ikan kt dpur...hahaha...nt ajorlh kak una skali ye....hehe

Popular posts from this blog

hari guru yg ceria...

APA YANG BEST RAMADHAN KAT EGYPT NI?