tahun baru...2010



atcually pic ni jmp kt facebook...anyway sury coz curik2 pic kwn..eheh..nk puji je..kreatifkan..nice k


salam sume..hari adalah 1/1/2010..iaitu tahun bru...pe yg aku harapkn taun 2010,yg terbaik...huhu..bg aku 2009 adlah tahun ujian untuk aku...rse tak de yg best pd taun 2009..huhuhu..tak taula knp aku ckp mcm ni...sedey2..sob2

2010..i'm coming...smssi tggl setaun je...syg skul tu,tp de gak yg wt aku tak ske skul tu...terutamanya taun 2009...mcm2 brlaku...ujian tu...bley ktekan "i hate 2009 and all things including in it"..sume la...huhuhuu....bnd yg tak baik sume aku nmpk mse 2009..kt skola ke kt mne2la...

2010..spm aku...pray 4 me k...mslh aku kt skul tak de bsr sgt...mslh ni adalah dalaman aku je..tak libatkan fizikal org lain pun...aku rse terseksa..bila berhadpan dgn kwn2 aku yg agak "tak phm islam"..sury to say...aku kelirula...nk hadapi n nak cegahnya...kt skul aku baik je dgn sume org,,,dri klas sc tulen,sc agame till sc teknikal...diorg baik2 je...tp de jgk certain aku tak senang....tp aku tak ckp..aku simpn je...geram je...tolong aku....
huhuh...ALLAH JE TMPT AKU MENGADU...allahuakbar...
watever pn...aku takkn lpekn kwn2 yg pling aku syg..NINA...CT SARA..POI..atclly ssh k cri kwn yg sbenar kwn ..kwn bkn mse kita hepi je...mse kita sedey pn dia de...tp yg pling mustahak skli..kwn itu membawa kita kearah kebaikan dan mengikut kita kearah kebaikan...ni bru btol2 kwn...seriusly..skrg ssh aku nk jmp kwn yg mcm ni....

ari ni mmg aku nk luah skit r persaan yg terpendam ni...lg pn ni blog aku...ske ati akula..heheheh..klu tny aku spe jenis manusia mcm mne aku ske....simple tp berilmu..then dia juga jd diri dia yg sebenar...perangai yg pling100x aku benci adalah manusia yg MUNAFIK...benci2...dia dah tau bnd tu slh,..tp dia bwt gak,yg pling tak tahan bila dia mnagata org tu, n buat2 alim plak kdg2..bg nasihat la...
kdg2 aku confused la...nk dgr ke tak nasihat dia tu....org kte jgn lihat org yg berckp,tp dgr pe perkara yg dia nk smpaikan....suryla klu spe2 yg bce tak phm...ni main ske sdp mulut je tulis. T_T...

ehem2..maryam..tula sbnrye dunia realiti kt luar..mcm2 gelaja yg bley aku tgk...alhamdulillah...jika kita berada dlm fikrah islamiah...syukur alhamdulillah...

k..anyway..out dlu...3 januari 2010..my bufday..toing2

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...