seronok KMK 10....

salam semua..aritu 1-3 disember telah aku menghadiri satu kem yg dipanggil KEM MINDA KREATIIF 10...yg diadakan di tiram indah village(selesa jgk)...walaupun agk lambat satu ari ke kem ni,pe yg aku nkkan ialah pengisian program ni..alhamdulillah pe yg aku nk dapatla serba sedikit....aktiviti yg pling aku suke ialah berkongsi pengalaman sebagai seorang pemimpin....tema kem kali ini ialah 'aku hadir sebagai pemimpin'...seronok jgk kerana dpt mempelajari kaedah memimpin yg baik..cntoh seperti Rasulullah....plaing terkejut bila diumumkan sebagai peserta terbaik kem ni..mmg tak cyela..rse mcm tak layak je nk terima anugerah ni,tp Allah lebih mengetahui..Allah nk izin..tak pela...alhamdulillah..


taklimat daripada ketua fasi(sir adam)

ice-breaking..knela beratur!

rajinya..tolong sidaikan baju..bgs2

ea..da terbelit plak tangan aku nih!

heee..seronok betul dpt melawat umah mak cik marpu'ah..

fasi bersama-sama keropok lekornya...sedap2 tp liat sikit!

ceh..mcm aku je leader..perasan!!

urm..bincang2..jap g kne berbahas!

haaa...kiri2,kanan2..fuh penat betola..bila nk msuk pen tu!!


urm...sedang bebahas..mke confident je..padahal cuak..

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...