sayang mereka...alhamdulillah!

salam semua....sbnrnye rindu kt abg muadz n kak una...tp nk buat mcm mne diorg sibuk sgt kat sne spi tak sempat nak balik uma..pape pun yam rindu kamu!!semuga Allah sentiasa melindungi kita sekeluarga..amin...

rse bersyukur sgt bila dikurniakan keluarga yg sgguh bahagia ini...Alhamdulillah..tp ni semua hanya pinjaman..mak,ayah,abang,akak,adik dll....mereka semua milik Allah..termasuk la diriku ini...aritu mse wt usrah ayah de soal kiteorg,ape yg korang ade kt dunia ni...sye jwbla de mak bapak..ayah jwb kt dunia ni kita tidak pnyai apa-apa...semua ini hanya pinjaman..

skrg bru aku sedar betapa kerdilnya diriku ini...Allah boleh ambil bila-bila mase je bila Dia mahu..astagfirAllahalazim...ampunkan la dosa hambamu ini ya Allah...hambamu ini lalai yaAllah...ingatlah bahwa hidup kat dunia ni tak lame...bila-bila boleh mati..so,bykkan la amal soleh kita..dan jauhila dosa dan laranganNya..insyallah

 


keluarga bahagia hingga akhirat..amin


                                   nila 2 org budak kecik yg nakal...ain dan amani


                                                       abg muadz dan hafiz...knp tu??


                                    heheh..manjanya anak dara ni...kak una dan aku

Comments

Popular posts from this blog

hari guru yg ceria...

APA YANG BEST RAMADHAN KAT EGYPT NI?

SANAH HELWA YA UMMI~