masyallah...first winter for me


assalamualaikum....apa kabar IMAN hari ini??..alhamdulillah muga2 IMAN kita sentiasa dlm keadaan baik dan jaga ia sebaik -baiknya...sebenarnye entri kali ni khas buat ummi tersayang..agak lama tidak berbual dgn ummi..rindu sangat-sangat nak bercerita dgn ummi..banyak benda nak cerita...tapi kali ni nak bawak 1 cerita..iaitu pengalaman pertama mengharungi musim sejuk di luar negara..(maaf lah kalau ada yang rasa saya agak jakun nak bercerita tentang ini)...btw ini adalah kisah saya..hehehe...

kehadapan ummi....
kalau ummi boleh tengok gambar saya di atas yang tengah tersengih tu adalah ketika perjalanan yam nak ke gamaah(universiti)...dan beberapa gambar yang lain tu pulak adalah gambar sekitar kawasan universiti....kalau ummi boleh nampak sekitar kawasan gambar yang yam ambik ni pada waktu pagi dan kawasan sekeliling berkabus...dan waktu kalau bernafas atau bercakap keluar asap dari mulut(..ok saya mengaku agak jakun pada mulanya)...hahah..inilah telatah anak ummi...hehehe...pastu sejuknye jangan cakap..huuuuu...sejuk sangat...hehehe..oklah ummi setakat ni je cerita kita ye...nanti kita cerita lagi...


p/s: sekadar melepaskan rindu pada ummi..ummi pun mesti rindu saya kan...hehehe...sayang ummi...doakan yam baik2 je di sini ye ummi.... :)

Comments

bidadari syurga said…
as salam yam...

yam aq dh de blog...hehe
Mar_yam said…
waaahh...hahah..aqilah dah de blog...hehe..tahniah..so manfaatkanlah blog awak tu ye :)
siskahaidan said…
Subhanallah cantiknya salji.

Yam antara orang-orang yg terpilih ni nak rasa salji. Hehe.
Mar_yam said…
hehehe...setakat ni mesir takde slji...yg ada maybe kak iskandariah...mansoura takde....belakang tu kabus2 time winter......alhamdulillah..dpt la rasa musim sejuk..tp terseksa sikit la..heheh..takpe2 ujian2..heheh

Popular posts from this blog

hari guru yg ceria...

APA YANG BEST RAMADHAN KAT EGYPT NI?

SANAH HELWA YA UMMI~