sanah helwa ya afiqah!!

sanah helwa ya gamilah.....alhamdulillah,akhirnya kawan saya yang bernama afiqah syadiyah 
 telah mencapai umur 18 tahun...hehehe..alhamdulillah,afiqah sudah sebaya dengan saya...wish saya untuk anda:
-selamat pendek umur
-semoga Allah sentiasa merahmati sahabatku ini
-ucapan terima kasih tak terhingga diucapkan kerana telah menjadi sahabat baik saya
-semoga afiqah sihat,ceria,gembira selalu
-semoga segala urusanmu dipermudahkan..IAllah
-ukhuwah fillah abadan
afiqah & saya(luv u so much)




"ingatlah bahawa JALAN ini mmg payah dan pahit..tapi ingatlah bahawa Allah telah janjikan SYURGA bagi hamba2Nya yang bersabar..."
 

Comments

jazakillah maryam...
moga dirimu juga sentiasa di bwh naungannYA... moga ukhuwah yg terbina ini terus berkekalan hingga ker syurga... ^_^
Mar_yam said…
IAllah....tq my dear,amin~

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...