happy birthday my brother


masa kami masih kecil..dia selalu buli saya 
masa kami sedang membesar..dia banyak mengajar saya 
masa kami kian remaja...dia selalu ingatkan saya
masa kami meningkat dewasa..dia sudi menjadi pendengar saya yg setia... 
sehingga sekarang...dia tidak henti2 memberikan saya nasihat,kekuatan,motivasi,cerita2 dongeng ;P dan banyak lagi... 
dia ialah ABG SAYA...MOHD MU'ADZ! 


pesanan buat abg muadz: 
    selamat hari lahir ke 26..sudah tua dah awak...tambahan pulak bakal jadi bapa! mesti sedih kan saya lambat wish...saya sje je nak tengok awak...sedih tak saya buat2 lupa hari jadi awak....just wanna give u a suprise...maklumlah duduk jauh..tak boleh nak prank awak... saya sempat buatkan awak 1 video..pelakong terdiri daripada saya sendiri,arnab kecil saya dan tak lupa kepada pelakon terbaik,HANA..kucing saya!..hehehe InsyaAllah smg pertambahan umur ini..bertambahlah juga amalan2nya.. semoga dipermudahkan segala urusan... May Allah bless u and ur family...ameen 


 ikhlas drpd saya,maryam eswan :)

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...