PINTAR'11...arabic + per-medic

alhamdulillah..tanggal 24 julai maka berakhirlah kem PINTAR 2011.kat sini nak cakap.."kem ni sangatlah best...sebab dengan kehadiran kawan-kawan yang best-best belaka".IAllah tak dilupakan juga jutaan terima kasih diucapkan kepada ustaz Ridhwan( ^_^),ustaz Azam(best bro),ustaz Nu'man(ustaz comel) dan ustaz Don(ustaz tough)...sangat-sangat menghargai ilmu yg ustaz berikan kpd saya...banyak ilmu saya dapat dalam mempelajari arab ammiah...last ucapan saya untuk kawan2 yg tersayang dan ustaz2 yg dikasihi...
 -syidah haila'k
-ana wahissu entum
-ana bahibbu entum...
time ni memang mintak maaf sgt2 kat ustaz sebab terpaksa panggil buat persembahan spontan....heheh..sury ustaz
 tinggal kenangan~


last but not least,my tutorial...hahaha..love u all..thanks 4 the sweet moments we had together...trade mark:jari kelingking.....

sebelum mengakhiri post saya hari ini saya ada 1 teka-teki: kenapa siti nurhaliza tak korek hidung pakai jari ni?? (sambil tunjuk jari kelingking)..selamat menjawab!




Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...