last day...

picture by Deviant art
asslamualaikum(nada sedih + tengah dengar lagu sedih)..huhuhu..malam ni merupakan malam terakhir untuk saya online or bukak internet sebelum pergi persediaan(di kem bumi jati,selangor).nanti di sana tak pasti lagi samada boleh online or tidak..semestinya lappy saya ditinggalkan di rumah untuk keselamatan.so, di kesempatan ini mana-mana kawan yang membaca post ini harap dapat mendoakan dan memaafkan segala silap dan salah saya terutamanya kepada budak kecik yang tersayang aqilah yamin (adik yang setia menghubungi saya) serta sahabat baik saya dunia dan akhirat IAllah afiqah syadiyah 
jangan lupa call or mesej ye (kalau rindu :b)
 buat emak tersayang : jangan sedih-sedih ye saya tiada di rumah..hanya sebulan sahaja.mohon doa ikhlas darimu.

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...