before go to foundation...

picture by Deviant art

assalamualaikum...sebenarnya nak minta maaf sgt2 sebab dah lama tak update blog..sorry sgt2..sebab saya takde mood +takde idea+sibuk sikit...heee..jadi hari ni nak menulis sikit sebelum pergi persediaan untuk ke mesir di kem bumi jati,selangor.sekarang ni saya menulis post ni di rumah mak usu di batu pahat..saya akan menetap di sini selama seminggu untuk membantu mak usu memotong dan menjahit baju raya saya.heeee~ jangan sangka memotong dan menjahit ni kerja yang senang.nak tahu tak,jari kelingking(yeke kelingking..ala jari no 3..jari ape?)lupa pulak nama jari ni...dah merah dan sakit sebab asyik benamkan jarum peniti je...woooo...sakit tu~(baru lah merasai kehidupan seorang tailor..hehehe).lagi 1 pinggan saya juga sakit..huhuhu..sebab kena bongkok dan mencangkung untuk mengukur serta memotong baju...huuuu~ sabar jela..jadi tuntasnya,bukan senang ye kerja menjahit ni..ok sekian sahaja cerita hari ini...thanks kerana membaca~

Comments

bintufadeen said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...