ya Allah..gembiranya!!

ya Allah gembiranya pagi ni....alhamdulillah..akhirnya..berjaya juga aku lakukan...semoga usaha aku ini dipermudahkan olehNya...
cuti kli ni tak spi seminggu..ari jumaat dah kena pulang ke sekolah,pulang...skema la plak..balik ke sekolah awal...hahaha...sbb cikgu2 nak kitaorang berjaya...betul tak cikgu...oleh itu kami sebagai pelajar perlu memberikan kerjasama yang terbaik juga kpd pihak sekolah...doakanlah kejayaan kami warga smssi dan terutamanya FORM 5 2010 ...straight's A is ours....AMIN..
lai satu pun klu nk study kat uma issh betula...bukak bukuk 1 jam je da bosan..heheh..anyway kira okla...bukak buku...moga2..usaha diberkhati...wokey..out dlu..
jap agi 1..ari ni sonok gak sbb akk una masak ari ni...sedap...aku tak tolong..!jahat tak..hahaha
sayang kak una...muah!!

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

hari guru yg ceria...