bebanan...

salam...hukhuk...seramnye sorang2 kt uma mlm2 mcm ni...huhuhu..mcm2 bunyi aku dengar..hahah
dah pikir bukan2...kuang2...
sebenarye sume ahli keluarga aku pergi shopping2 kat melaka...pelik plak..knp aku tak ikut sklikan selalu aku yg no 1 nk ikut....hahah...atcually not in mood...aku mls nk bazirkan duit mak,nanti mesti aku mintak mcm2..ish2...mak plak layan je aku ni..
tak tau la knp ari ni mood aku tak baik je...minggu ni pun blek dikatakan "sadness week" aku...huhuhuh....speechless....

aku dah tekad tak nk susahkan mak ayah,tak nak bebankan mak ayah...
nak buat mak ayah gembira,bangga dgn aku...

kadang2 rase bersalah sgt kalau ade tak dgr ckp mak ayah...
aku usaha tak nk susahkan hati mak ayah...
maaf mak,ayah yam byk kecikan hati mak ayah...

kadang2 aku rse serba salah sgt nk mintak sesuatu kat mak ayah..
sbb teringat aku dah susahkan mak ayah....
kdg2 aku rse lebih baik aku pendam dan simpan je....
kdg2 rse tak lyk pun nk mintak sesuatu tu drp mak ayah...


aku mengaku..aku suke buat sesuatu ikut suka hati aku je...that is my style...
kadang2 aku rse aku dah buat yg terbaik...tp org tak nampak...mmg aku tak tunjuk kat org sbb tu org tak nmpk...*zuhud la plak...tak dela...aku ske wt suprise...tu je...
Allah je yang tau...usaha tangga kejayaan...betul2!!!..kne la usaha..ye..sebenarye bkn senang nk jd baik kn...de je bnd yg buat kita org sakit hati...kdg2 kebaikan kita tu org tak nmpk....
ish2...buat ikhlas krn Allah maryam..bkn nk menunjuk-nunjuk...btul2...

last but not least,aku buat sesuatu tu mesti ada sebab...aku tak taula nk ckp kat sape lagi..blog ni jela aku bley tulis skit2....sekadar yg termampu...aku janji aku tak nk susahkan mak ayah,buat mereka susah ati or kecewa dgn aku....aku nk jd yang TERBAIK buat mereka...ya Allah bantulah hambamu ini...

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...