special post..my hero

assalamualaikum......


md.eswan b.keliwan is my father :)
sempena hari kelahiran ayah 20.5.2012...yam ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR AYAH!

"terima kasih ayah sebab......
selalu ingatkan yam supaya sentiasa ingat pada Allah,
marah yam kalau tak tutup aurat,
sentiasa memberikan yam semangat,
selalu sabar melayan kerenah yam yang suka merajuk,
sentiasa menerima dan redha shj dgn keputusan peperiksaan yam..samada teruk atau pun baik ayah tetap ckp ....("tahniah yam..awak dah buat yg terbaik,jgn lupa sujud syukur")..("tahniah yam!takpe ni rezeki Allah dah beri..kena usaha kuat lagi),
ayah banyak mengajar yam erti kesabaran,
sentiasa mendoakan kejayaan yam sebab dgn izin Allah yam sampai ke tahap ini,
selalu ingatkan supaya jgn tinggal mathurat,quran,usrah dan solat2 sunat,
ajar yam buat KETUPAT!..hehehe
ajar yam untuk berdikari,
sentiasa bersama2 ummi dan memberi sokongan ketika ummi sakit atau sedih,
dan last but not least...terima kasih sebab menjaga dan mendidik yam dari kecil sampai skrg!!!!

disebabkan yam berjauhan dgn ayah pada hari ini...so yam ada sedikit hadiah untuk ayah yang tak seberapa ni....

................................................


taraaaaaa!!!!!!!!!!!!!....hahaha(takde keje)
HANA pn nak wish juga...tapi time ni dia mengantuk sbb tu muka dia poyo sgt!hehehe

happy birthday ayah!
semoga dipanjangkan umur dan ditingkatkan lagi amalanya...InsyaAllah
semoga dimurahkan rezeki..taun ni dapat 2 cucu sekali...hehehe
btw u're such a great father!
yam doakan ayah sentiasa berjaya dalam kerjaya serta dalam kehidupan..
tiada hadiah yg yam nak berikan...tetapi sekarang ni apa yang yam nak berikan adalah
PELUKAN DAN CIUMAN dari yam....rindu nak peluk ayah!
rasanya dah lama tak peluk n salam tangan ayah :'( 
(touching la pulak...huhuh)
semoga sihat selalu..jgn kuat sgt keje kebun nanti sakit2 badan lagi!heheh
dan doakan anakanda mu ini agar sentiasa berjaya mencapai cita-citanya serta dipermudahkan segala urusannya..ameen

salam sayang,
maryam eswan
mansurah,mesir





Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

hari guru yg ceria...