special entry : terharu..


assalamualaikum...alhamdulillah,syukur ke hadrat Ilahi kerana masih memberi saya nafas untuk meneruskan hidup..(walaupun beras rumah dah habis..heheh)...ehem2...ni merupakan entri khas ye....bukan senang maryam nak buat entri khas...kenapa entri khas??...sebab nak cerita sedikit tentang seorang kawan saya iaitu zati bayani....nak tahu apa dia buat,sila lihat gambar di bawah ini.............


haaa....paham tak mesej yg dihantar oleh kawan saya ni......sebenarnye nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada zati bayani atas keperihatinan anda.....saya rasa ini adalah lanjutan daripada entri sebelum ini lemah :'( 

so saya tak nak balas mesej zati kat hp..tapi saya nak balas kat blog saya....:
"terima kasih zati...terharu aku baca..dah lah send malam2..aku tengah tido rasanya...hehehe...tapi takpe...aku bersyukur sebab Allah telah kurniakan aku kawan2 yg baik mcm ko....Allah campakkan aku kat bumi anbiya' ni kerana Dia lebih tahu apa yg terbaik buat aku....akhirnya jumpa kawan2 mcm korang....sebenarnye semenjak dua menjak ni aku rasa tak senang,rasa gelisah,senyap dan macam2 lagilah...pada mulanya aku pun tak tahu kenapa..tapi akhirnya aku dah jumpa jawapannya....HATI aku rasa kosong..huhuhu...sedihnya...tetapi solusinya kita kena dekatkan diri pada Allah kembali...nampak sangat aku lalai dengan hal2 duniawi je selama ni..sambil lewa je buat sesuatu tu..tak bersungguh-sungguh..baca al-Quran ke buat apa2 pun tapi tak sungguh2....jadi kita perlulah sentiasa menjaga hubungan dengan Allah..barulah Allah menjaga kita...mohon kembali kekuatan hati ini daripadaNya...doakan aku ye zati...aku pun sentiasa doakn korang...IAllah aku akan jadi maryam yg dulu tapi maryam yg lebih baik...IAllah.....sama2lah kita mengoreksi diri ini..heheheh..."  (panjang pulak mesej nye..nasib baik balas kat blog...sebab dah tau dah mesti nak cakap banyak....heheheh)
                                                                                        
                                                                                        salam ikhlas dri maryam
 

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

hari guru yg ceria...