HANA dah membesar...

assalamualaikum....entri terbaru ini saya buat khas untuk kak shah azni(kak nyenyau),family tercinta di malaysia serta peminat2 kucing di luar sana...(amboi mcm rancangan tv je)...hahahaha.....kalau semua nak tahu HANA kami di f2 telah membesar dengan cepat..cepat sangat...hahaha...HANA dah gemuk!!....(tetapi kecomelan dia tetap terserlah)...kih2....nak tahu apa rahsia dia.....HANA kuat makan friskies....sebab tu dia cepat gemuk...hehe..oklah tak nak membebel lagi...jom tgk gambar HANA... :)

HANA tengok apa tu??..... :)
 

HANA buat muka kesian..heheh..nampak mata dia yg kurang sihat di sebelah kiri..

Comments

Popular posts from this blog

hari guru yg ceria...

APA YANG BEST RAMADHAN KAT EGYPT NI?

SANAH HELWA YA UMMI~