malam.....=.="

huhuhu...dah malam ni...homework add math tak siap g..kini mlm2 aku ditemani lagu2 yang menaikan semangat dri kumpulan shoutul harokah ni..semangat2...alhamdulillah..aku baru balik dari kem fizik ni dari kota tinggi...next week ada kem KAHFI...waaa...seronoknye...nk pergi..tp mcm tak berkesempatan je...de tuisyen arab kat kota tinggi g..haaa..ni tiba2 aku dpt msg dri kwn baik aku yg dah kuar sekolah ni..dia bg semangat tok belajo betol2..baik2..insyallah...

nak tau tak de kesah ni..hahah..tiba2 aku jadi hero plak kt asrama tu..bdk2 ni yg ckp aku brani..aku diam je..*heheh..pdhal bngga...hahah..sebab aku telah kejar org lelaki yg telah msuk ceroboh aspuri..hahahah...padan mke laki tu..bru dia tau sape aku ni..ceh,hahh..

tp betula Allah nak izin aku berani kejar org laki tu...de hikmahnye...btul2...

ni de citer best ni...ni kt negara eropah sne..bila de seekor singa yg pandai bukak pintu kereta...hahah..nsb baikla singa tu dah makan tghari..kenyng dah..singa tu tak makan manusiala..cbe tgk pic kt bwh ni...









Comments

ihsan said…
masya Allah mantap singer nyer!!!
mar_yam said…
kuasa tuhan...
heheh..singa yg bijak!

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

hari guru yg ceria...