HALUAN siswa berkampung di SMSSI

salam.....alhamdulillah...akhirnya dapat gak aku bukak blog ni setelah sekian lama meninggalkannya..hehehe..
haaa..ni nk citer ni pasal HALUAN SISWA datang SMSSI....buat kem motivasi...alhamdulillah..semuanya berjalan dgn lancar...
paling aku seronok buadak2 batch aku semua suka + seronok....lagi2 budak lelaki..diorg semua dah insaf dah rasanya...heheh..baguslah...budak2 perempuan pun positif nampaknya...pendekatan yg diberikan sangat menyentuh hati oleh c.razali...yg penting kita kne jaga hubungan kita dengan Allah...yakin dengan Allah...insyallah...senang kata diorang rindu dgn kem nila....ya Allah..sukanya aku bila dgr de kwn2 aku de yg dah insaf nak pakai tudung,nak berubah...semoga Allah memberkati usaha kami...lagi 1 kitaorg ni nk SPM taun ni..doakan lah ye kejayaan kitaorang...amin insyallah...
aku nk masukkan video tu..tap tak bley la..tak pela aku msukkan pic je la ea....


motivasi drp seorang tokoh yg berjaya


khusyuk betol diorg ni berbincang

aik..penat ke bang..heheh

sssh...fokus2x..ngeee










fasi laki dan pompuan yg ceria2 belaka...

yeah..seronoknye...






jom nyanyi lagi sekali...


en.mustafa kamil bersalaman dgn dak laki2


aik..spe ni..hahah..nila kem kom yg garang tu...huhu

semoga apa yang telah dilakukan diberkati oleh Allah..insyallah

Comments

Popular posts from this blog

hari guru yg ceria...

APA YANG BEST RAMADHAN KAT EGYPT NI?