mesir : antara suka dan tak suka

asalamualaikum....agak lama saya dah tak menulis di blog ini semenjak berada di mesir.sebenarya bukan tak nak menulis tetapi ada masalah internet dan sibuk.sekarang dah start kelas lagilah sibuk....hari ini terpanggil untuk bercerita tentang PERASAAN SAYA SEKARANG BERADA DI MESIR!!..memang amatlah gembira apabila dapat merantau  ke negara orang terutamanya bumi ambia' ini.....tetapi ada 1 PERKARA yang paling saya tak suka..di saat kita ingin berjimat dan menyimpan duit sebaik mungkin tetapi asyik ditipu sahaja oleh orang2 arab di sini...sejujurnya saya  amat suka duduk di sini...tetapi saya tak suka dengan perangai mereka di sini(bukan semua hanya sesetengah daripada mereka)....huhuhu..rasa macam nak marah je...tetapi sebenarnya itulah realitinya...Allah beri ujian kita kena sabar.TUJUAN UTAMA adalah belajar...YA ALLAH berilah hambaMu ini kekuatan....IAllah...(kisah semasa baru datang ke mesir dan pengalaman2 pertama berada di mesir akan menyusul...IAllah)

permandangan sekitar mansoura,berdekatan dengan rumah saya

bersama madam syaima'...staf gmn kat mesir..bergambar di depan pintu pagar apartment
 

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...