perginya SAHABATKU....



salam...hari dah msuk hari ketiga aku di rumah..letih skit skrg ni sbb bru balik dri melaka pergi shopping skit...
malam tadi aku berbual dengan seorang sahabatku...
kami telah berbual panjang..dan di sini aku nk abadikan kata-kata sahabatku ini...

Sahabat...
jika hari ini aku terlalu gembira,sedarkanlah aku dgn amaran2 Allah...
jika aku bersedih tanpa kata,hiburkanlah aku dgn tarbiah Pencipta...
jika ku lemah tak berdaya,ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga...
jika antara kita ada tembok yg memisahkan,ajaklah aku meleraikan segera...
jika pernah hatimu terluka,luahkanlah agar aku berubah...
dan jika esok ku lena tanpa terjaga,iringlah lena ku dgn kalungan doa...
berjanjilah sahabat, ukhuwah kita untuk selamanya...
aku minta maaf atas segalanya...

ni antara mesej yg dia hantar kt aku...doakan semoga kami bahagia dan berkawan sehingga akhir hayat...dia merupakan sahabat yg baik dan bertanggungjawab...
kami tak bergaduh,tp cuma terdapat sedikit salah faham antara kami...aku sedih kerana dia tidak jujur dengan aku selama ini...tp mungkin dia akan tinggalkan aku wat semtara waktu...semoga kau bahagia shabatku...
wahai sahabatku..maafkan aku jika aku prnh menyakiti mu...

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...