tudung wajib pakai kn??


urm..knp tajuk tudung wajib pakaikan?ea kamu ni mcm tak tau je..pakai tudung tu wajib..abis knp tak pki tudung???pelik sgt....sbnrye suatu ari terlintas dipikiran sye apabila tgk perempuan2 skrg n pling dekat kwn2 sy sendirila...ade antara diaorg yg pki tudung di skula dan tak pki tudung bila balik uma...knp ye?maybe faktor luaran sprt: kwn luar2,artis2,org jahil...maybe faktor keluarga...de keluarga yg kurg phm tntg perkara ni..ni tak ley salahkan 100% individu tersebut.tp Allahkan maha Pengasih lg maha Penyanyang..mohonla petunjuk dan hidayah..insyallah dpat..ni yg sy pelik..dh tau hukum, dah tau dosa..tp masih tak pakai jugak...

pelikla...sbnarye mereka ni tak takut kt Allah..tu jawapannya..diorg tak sedar bahawa diorg tu bukanlah sape2..mereka tak sedar Allah yg jadikan diaorg..kesian kt mereka..nila yg dikatakan hidayah...bukan sedang nk dpt hidayah klu tak sungguh nk cari..dan peringatan untuk sye jgk..klu dh peroleh hidayah tu..simpan dan jage baik2..krn hidayah itu dtg drpd Allah..insyallah..sekian sahaja..ari ni

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

hari guru yg ceria...