kenangan di MOZAC


huhuhu....assalamualaikum...ya..hari ini 22/10..iaitu lagi 32 hari je lagi aku akan menduduki SPM..aku sekarang berada di rumah akhirnya...ya Allah bantulah hambaMu ini untuk menempuh hari-hari mendatang...sekarang ni aku tengah menghidap selsema + batuk +sakit tekak...huuhuh...mcm nak demam je...waa...kabut betul la nk SPM ni...banyak sgt homework,soalan-soalan,discussion dan lain-lain...rase kadang-kadang tu tak cukup 24 jam ni....ni namanya pengorbanan..insyallah dengan USAHA yg GIGIH, BERDOA dan BERTAWAKAL 11 A+ boleh ku perolehi...amin..
haaa..sebenarye kan..aku baru balik dari MOZAC untuk program Jejak Jaya Iskandar...
waa..seronok sgt..byk kenangan yg manis + kelat dll...hahaha...atcually aku sgt2 berterima kasih kat dak mozac  dan budak group aku....shakir,ajie,adha,apis,akmal,meera dan hanna...korang mmg best...byk ilmu yg aku dpt top up blek...melalui discussion aku dpt atasi kelemahan aku during study...discussion is better than study alone,so boring...hopes korang pun dak2  group 2 dan OHANA 0610 bley dapat straight's A+ ...amin...
kenangan abadi...2010...
OHANA 0610 + ISKANDAR 0610
forever...

all the best my frens....=.=" 

Comments

Popular posts from this blog

Matrouh & Siwa | Winter break part 1

SANAH HELWA YA UMMI~

tanda-tanda yahudi akan kalah...