balik raye...after 6 MINGGU TRIAL SPM...

salam...huhuhu...sedeynye..knp tiba2 tak boleh nk masukkn gambar...nk msukkn gmbar cikgu safiah...tak boleh..waah...akhirnye slps 6 minggu trial SBP N JULANG....fuh penat btul pekse 6 minggu berturut2..penat..huhu...resultnye tak bpe nk memuaskan hati aku ler...pling frust chemistry sbb dpt B+ je...huhuhu...mcm nk nangis je,.target A..tula terlalu over confident..slame ni sllu dpt A tiba2 trial plak tu dpt B..hahaha..kuasa tuhan...redha je...result trial aku...7A 3B 1D...haaaa..de D..pe tu??pe lagi BAT akuler..arab aku kli ni tak de rezeki...wlaupun rse dh wt yg terbaik..tp Allah nk tunjuk aku msih kurg usaha untuk tu....so doakn aku ye...aku pn kne berusaha ye...tu ler spe suro tak ske BAT....tp aku kne usaha!!!...SPM 11A+  not impossible for me...amin....hahaaaa..kak una n abg muadz dah balik...sonoknye..kla..nk jmp diorg..salam..selamat bersahur n berpuasa...

Comments

Popular posts from this blog

hari guru yg ceria...

APA YANG BEST RAMADHAN KAT EGYPT NI?

SANAH HELWA YA UMMI~